Släpp taget nu

Det ska bli roligt att se hur det blir nu.
Jag trodde inte jag hade några känslor, det kanske jag har.
För det är nu, nu när vi satt punkt och sagt att : Kärakänslorna fanns inte där, inte hos någon av oss. Och vi inte riktigt kom på vad för slags förhållande vi har haft. Mer än att båda gick in för att det skulle bli något seriöst.

Det var sen, när vi hade sagt hejdå och jag hade hoppat upp på min blå racerbike som det slog mig: Jag har inte honom längre, det är slut.
Sen, jag kommer nog fan sakna honom lite.

Well, det kommer bli intressant att se hur jag kommer känna nu. :)

Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt
Håll mig älskling nu

Jag kan stå, gå eller krypa härifrån
Om det här är allt vi hinner med
så håll mig hårt min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0