Give me a break broder lax!

Igår va jag festvakt. De slutade med att jag kastade ut alla. Eller tja, jag fick dem att gå iaf.
Och jag blir så förbannad! Du ska inte berätta hur en sann vän beter sig, för det enda du gör det är att störa dig och hitta alla fel som jag har. Vad är det för vänskap?
 
Det funkar inte om man ska mäta sig med den andre hela tiden, fattar du inte det?
Det tar tid och jag blir så irriterad.
Du vet vilka knappar du ska trycka på för att jag ska må skit och få dåligt samvete och du utnyttjar det helt i onödan, your lost för du är ingen jag litar på längre.
Man ska inte försköna sig själv hela tiden, objektiv, hört talas om det?
 Nej jag blir bara så arg. Jävla energitjuv. Det är det sista jag behöver.

Kommentarer
Postat av: Elin L

vem är denna lilla fadderallan som har gjort dig på detta humör? Puff^^

2008-10-13 @ 17:45:30
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0