and hold your breath

Nu är det tre dagar kvar och jag har ett sånt mysigt pirr i magen, mwie.

En tia till Secondhand Serenade- Fall for you
den är sinnessjukt bra/fin : )

Nehepp nehej. Jag vill spy på EU arbetet, men jag ska bespara mig detta och gå upp till sängen och vila en gnutta för det tar på krafterna att bara sova tre timmar ;d  Men det gör egentligen ingenting :) 

Jag, Caroline och Jenna åkte ner till simhallen och simmade halv sju imorse. Tio poäng till oss! Sedan frukost på Nya: )

Nej snart ska jag och lillebror ner till bion och checka YESMAN  sedan ska Emelie fixa min frisyr, det är tjockt nu blä.
 
pet på er!

'cause tonight will be the night that I will fall for you,
over again don´t make me change my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0