update 1

Jaha hær sitter jag oc chillar med en kall øl, chips, tortilla chips, popcorn och salta pinnar.Hur maligt fræck ær jag inte nu? :D  Nej men det ær vad som blev øver efter BITs førfest i min kusins lægenhet. Ganska nice folk faktiskt :)

Jag anlænde 22.45 igår tror jag. Sedan chillade jag och min kusin Regina och drack øl. Haha. Nær Emelie kom hem så checkade vi Johan Glans sedan somnade jag kring fyra :p

Idag har vi snurrat runt i stan och checkat i affærer samt tog en fika, mamma kommer væl døda mig nær hon får reda på priset. Meen, så ær det hær :p
I detta nordiska land ær man askass på att ploga vægar och trottoarer, det ær ganska snøigt!
OCH det ær massa istappar så det ær varning før dem. haha .
 Vi får væl hoppas att jag inte dør av en istapp i huvudet :p hahaha.
 
Letar efter studentklænning med. får se om man hittar någon cool :)

Jag ær ingen person som saknar personer så det ær chill på det planet. Meeeen, jag saknar babe. puss på honom : )

Och tja ni vet nog inte vilka personerna jag kommer snacka om i bloggen ær. Men det kan væl bli intressant? :P

Och allt går bra, inga problem. Regina tyckte det var coolt. Smærtade lite nær vi kørde till Hæssleholm men det var chill næ jag kom upp till Gbg. dååå pratade jag med Lisa, Jenna, Daniel, faser Camilla och mummy. Great :) Men vi får se. går kanske åt helvete sen?

Nej nu ska jag chilla vidare! Smekeet.

Kommentarer
Postat av: Ida (Idadorable)

Hoppas du har roligt! :) <3

2009-02-21 @ 21:58:28
URL: http://idadorable.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh det har jag :D haha. Eller tja, det ær ju tredje dagen nu. men det går nice!:D <3

2009-02-22 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0