'cause tonight will be the night that I will fall for you

Just nu sitter jag bara och skrattar åt fredagen.
I skolan började min rara Sofie gråta för att den kristna saken hade tagit hennes paninin, hjärtat jag förstår dig.
Själv började jag storböla när mamma och pappa hade köpt fel vårrullar en gång i tiden :p haha.
Efter att jag hade besökt Täna och Johans lya drack jag och Emelie. När jag pratade med Dannieboie började Emelie gråta för att hon inte kan äta chips längre ^^ hahaha
Snacka om foodemotions denna dag!

Jag funderar lite si sådär om jag ska anmäla mig till Årets unga kocktävling. Bör ju bestämma mig snart ><

Welliedellie jag är faktiskt väldigt trött nu. Det var en del jag skulle plinka ner ... Meeeeen. mina linser är fett torra nu OCH jag som är så smart glömde glasögonen i mitt skåp i skolan (y)
Så jag ska , som Sandra säger, tysta mina kuddar som skriker efter mig ;d


Bara så ni vet så börjar nedräkningen NU! :D 7 dagar kvar baby!

bubblor i magen,
nightie






Kommentarer
Postat av: Idadorable

7 dagar till Norge?

2009-02-08 @ 14:56:55
URL: http://idadorable.blogg.se/
Postat av: Elin L

underbart med bubblor i magen!

I know the feeling darling <3

2009-02-08 @ 22:02:42
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Ida (Idadorable)

haha, ja ja fick behålla båda paren:) Yee!

2009-02-10 @ 18:56:16
URL: http://idadorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0