wella ella!

Igår var toppen, himla skoj. Mest när vi skulle gå och lägga oss ;D haha, överskottsenergi på hög nivå! mwie. Ni är härliga ni. v ardagsrummet blev ett stort sovrum med matthav! : )
Idag är det chillidill. Tänkte dra mig neråt mot Anton, men det blir nog till att stanna hemma och dra en sväng till Jenna. Resa? : )

well, jag är super nöjd för tillfället. Biljetten är beställd. Balklänningen är beställd. Dock gick det fel någonstans med balkavljern ^^ hahaha! Men det är sånt som löser sig, jeeez.

snart ska jag gadda mig, vill vill vill verkligen. Och pierca mig : ) Dannieeboie har dragit en nackdel för mig. hahah! 

Just det ja, jag undrar ifall Armend tog jätte illa vid sig när jag skrev att han  hette Ahmed i protokollet ^^.

Smek och pet vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0