Mausiee

Klockan slog 12,00 och mitt arbete för dagen var slut, eller tja iaf sysslorna som är mina och de som jag hjälper AL med plus så kan jag inte komma på några extra uppgifter åt mig .
Så hej hopp jag läste lite bloggar och nu är jag helt nerkärad i http://micromiss.blogg.se.
Hon är himla söt, men har det där tuffa typ. Inte som den där äckliga blondinbella. Sjukt cool frissa och det får mig att sakna mitt hår.. Men å andra sidan så kommer håret växa ut (tja okej om typ något år är det väl lite längd på hela kalaset)
PLUS hon skuggar.. wah!
Hur mkt vill man bara inte springa till Make Up Store och bränna pengar?
 gatjing, presentkort där hamnar högt på listan.




Nej nu ska jag försöka sysselsätta mig till 16,30... 
Kanske vattna blommor, det kan jag göra! hahaha. Eller nej, jag har död på allt sådant ^^ 
jag kan glo rundor på vad man kan göra i Göteborg, JA! Då vet jag någon som tycker att jag har gjort nytta ;d :* Du ger mig abstinens här i min ensamhet ^^
..  jag kan leta lägenhet i Norge så jag inte kommer till Oslo och är huslös.
Nämen sedär, nu har jag ju lite att göra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0