perfectly broken

Man ser nog på mig som ett känslokallt djur som inte har några känslor,
alltid klarar sig och som inte tar illa vid sig, no matter what.
Annars gör man väl inte som man gör? Eller ska jag säga, som man inte gör?


Det är nedräkning. Skolan slutar snart snart. Pubrunda på tisdag, taggad?
ohno, någon fick i sig alldeles för mycket igår och har mått som ett sletet kryp idag.
Rödvin, vittvin, cider, öl och likör (tror jag) bör man inte kombinera.

70 festen var toppen, himla skoj. :) Lekte med barnen och myste med kaninerna, mums!
När de hade lagt sig blev det lite för mkt för mig och Martin uh!
 Luxeeeeeemburg, hade varit ganska nice.


 


you can take this lines and make t
hem open up your eyes
call it friendship or not.

Kommentarer
Postat av: Ida (Idadorable)

Bra ni hade roligt;) Och nej man ska inte blanda föööör mkt!

2009-05-24 @ 21:30:27
URL: http://idadorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0