shut your mouth now feel the pain

 -Hjääälp!!!Martina du måste hjälpa mig!!!!!!!!!!Martina, men gör någooooooot!!!!Hallå Martin, HJÄÄÄÄLP!

Sofie hade tappat en jättetung grej på sitt finger och fick panik, jag fick panik.
Det blev blod i köket och lillen mådde dåligt.
Jag var ett himla dåligt stöd för jag tycker det är äckligt när folk skadar sig och att ens tänka tanken att en kroppsdel kan bli helt fel modifierad!

Anyway, ledig torsdag och fredag. BÄST! :)

  imorgon kommer mamma, Frida och Martin för att äta på vår restaurang. great!
Sedan ska jag och Martin leta kostym till honom och på lördagen blir det grillgrej för hans morfar :)

'Cause this time,
bullet proof heart?
you move me in a way that I never knew









DET ÄR 22 DAGAR TILLS JAG TAR STUDENTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0