I never acclaimed to be the same

Tittade på en film om stress igår, jag blev stressad utav den.
Might be för att det träffade mig. Vem vet.

Anyway. Jag och Madde la 3 ½ timme på bordsplaceringen inför balen.
Känns som att ist för att kunna bocka av grejer på min
 to do lista tillkommer det bara nya saker hela tiden.
Gäller att tagga idag för jag har praktiskt och teoretiskt test imorgon, håll tummarna för jag kommer faila som...
Eller nej vänta, håll tummarna på fredag för då har jag prov i Småföretagande. Fick jag reda på idag. BIG FAIL!

Måndags: plattfisk
Tisdag: gasell (förlåt Ida, det kliade i benen på kvällen)
Onsdag: oxe
Torsdag: gasell
Fredag: bumbibjörn KALMAR MARÄNGTOPP!


Kings Of Leon. SOMMAR. NORGE.
 Btw, bästa i helgen: Umgås med bästa Regina, det var toppen!


Och såklart denna, går på repeat ganska rejält hemma :)

Kommentarer
Postat av: Elin

nee, det är DU som är sööt! :D

2009-05-13 @ 11:06:31
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Ida (Idadorable)

Är jag en gasell?:P Haha! lät roligt ;)

2009-05-13 @ 11:35:08
URL: http://idadorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0