my hands are cold? NOT!

det känns vuxet att stå i affären och jämföra tvättmedel, att komma hem med ett WCblock, prispressa, gå upp tidigare så att man hinner slänga in en omgång tvätt för att sedan hinna hänga upp den, pressa in att diska den söta disken och se till så att man har mat i kylen.

idag köpte jag en tvättkorg, moget! Samt en söt badrumsmatta. Ding.

Det där med saker i kylen. min kyl ser bedrövlig ut. Måste leva på knäckebröd, smör och sylt för att ta slut på det innan datumet går ut på dem ;d  så jag var lite nedstämd över att min frukost skulle se ut sån idag, därför ringde jag Martin halv ett mitt i natten ^^ hahaa.

Mitt projekt är att tvätta mina sovstuffs ska bli intressant att se hur lång tid det tar för dem att torka utan en torktumlare.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag vet, hihi mysmys!! :D tentan den rullar framåt, men jäääkligt saaakta:P ska MMM! LIKE IT! ;) måste ses snart! puss <3

2009-10-29 @ 00:33:05
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0