so this is goodbye?

Jag är lite orolig för rummet  jämte min dusch luktar skumt.. typ.
Jag är rädd att det ska börja brinna så jag har stängt dörren och min dörr.
Så om det börjar brinna inatt när jag sover och jag inte fixar att öppna mina fönsterglugga för första gången och därmed blir innebränd, så ska ni veta att jag gillar er en massa och tycker det är trist att jag inte träffar er så ofta. Och så självklart kan ju vissa dra åt helvete, sticka och brinna för de är noll värda och har betett sig som skit :) Men  ni andra, ni förgyller. Tack för åren med er. Tack för puttningarna i väggarna, HIGHFIVESEN, galen nattbadning, sköna softkvällar, lyckade skolår mm mm.  
PAPPA VARFÖR HAR JAG INTE FIXAT BRANDLARM!?



en sista låt jag skänker er innan jag kanske dör.

http://www.youtube.com/watch?v=_bISJ2zi1zQ

Kommentarer
Postat av: Ida (Idadorable)

Haha trevligt att du säger adjö fröken! Men ja kommer dock inte säga adjö till dig;) Du kommer inte bli innebränd heller! Du e bara lite paranoid^^ hihi

2009-10-31 @ 18:27:05
URL: http://idadorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0