you're nothing but

Kollade på Idol lite sådär efter jobbet i fredags. Ursäkta mig, men Idol kommer ta mig fan aldrig bli IDOL som när Ola och alla var med. SKAM! Hörde jag förresten inte någonting om att Elin Kling skulle styla alla så att de blev sjukt fina? typ. Har hon lyckats? Neppkäpp! jag har en racerbike i Växjö just nu och för alltid. löv that. Gillar också att jag kom in på Deluxe där det var 21 års gräns (aldrig klarat något sådant tihi hö hö). dock var det tack vare mitt äldre umgänge som jag fick komma in. SÅ jag klarade inte det själv direkt. Men ändå! Dock sänks den där lilla självkänslan när man kommer till baren och ska betala med sitt Visa ung, NEKAD! en kul grej. Jag ska äta på mitt jobb med la familia imorgon. Och betala för det. Kul? NOT! Mjä. Älska den här låten, do it! okej hittar inte länken. Men Goo Goo DOlls med without you here. Kärlek. tillden och till er. natti! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0