but you didn't fall to the ground

Jag ycker jag borde lära mig att lyfta på mina tår när jag går, FÖR jag snubblar ALLTID, varje dag när jag yrar runt i Växjö city.
Är det inte på kullerstensgatorna så är det ta mig fan på vanliga trottoarkanter. 
Det ser bara så dumt ut och jag vet inte riktigt hur man ska försöka få det att se ut som att man inte snubblar? weeeelll my I-landsporblem yey. 
jag vill bara sluta vara så klantig.
Aa just det ja, råkade ju göra så att hela tvätt grejen sprutade ner mina ben med skurmedel och as as as varmt vatten.
jag är så top notche! 

Jag är däppt i näsan, har ont i halsen och har dragit på mig varma kläder så att jag inte blir syyk. just det ja, fett mkt träningsvärk med. 
 ska väl somna nu innna frida börjar snarka som en gris. 

Nightie beuties :* und, tack för fina dagar hemma : ) 
tycker mitt kött ska skynda sig hem!


Kommentarer
Postat av: johanna

Fina fina martina. Gud jag saknar dig till tusen kvinna. Jag ska ta tag i mig själv och bli bättre på att höra av mig. Tyvärr kommer jag inte att komma hem förrens första helgen i November. Men du är alltid välkommen det vet du. Puss

2009-09-27 @ 23:11:49
URL: http://jowhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0