I had this thing in my head

I guess I would be better off not knowing. Hatar hatar hatar dagenefterfestångesten. Sjukt mkt. Jag snackar för mkt och det är ju bara så typiskt och jäkligt pinsamt. wellidellie, jag är inflyttad och räknar i princip dagarna jag har bott här. Det är inte många, 12 dagar bara. Dock har jag lyckats sova utan värme, jag har blivit en yrkesmördare (hata gråsuggor och spindlar), lyckats misslyckas med att sätta ihop en byrå, missat att min kran fungerar(hade alltså inte behövt diska i duschen) och likaså spisen, gått utan att äta p g a att jag trodde kylen var paj dock var detta lätt fixat genom att snurra på en mätare... OCH jag har slått sönder ett glas. Imorgon ska jag slipa ner mitt bord och stolar så jag kan måla om det. Lär ju gå... ÅT HELVETE! Jag är SÅ sjukt duktig på att flytta hemifrån ;d

Kommentarer
Postat av: Ida (Idadorable)

De blir bra tillslut ska du se;)

Huvudsaken e ju att du klarar dig <3

2009-09-21 @ 18:09:05
URL: http://idadorable.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är BÄST på att flytta hemmifrån :) hihi <3

2009-09-21 @ 19:45:05
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0