say so don't do so

once upon a time there was this boy who told me that his tjejkompis inte hörde av sig som hon gjorde innan hon skaffade pojkvän. That kind of sucked didn't it?
Men hej det är så det blir. Alla gör så. Det blir alltid så. För det är så det är.
Om man skaffar en kille/tjej så hör man inte av sig som man gjorde tidigare.
Fett många anledningar, oftast bra anledningar.
Anledningar som bland annat har att göra med att man inte vill förstöra sin relation, visa respekt för den andra parten.
Fullt förståeligt, absolut.  Guess I've been there too.
Och han vet med hur det, för han är likadan nu.
Det är synd för jag saknar min roliga, galna kompis som jag kunde snacka med och lyssna igenom musik med, komma på galna saker vi var tvungna att testa.
MEN! jag förstår och respekterar. 

Let love in.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ååå, du har börjat blogga igen, gillar jag starkt!! <3

2009-09-23 @ 01:21:50
Postat av: Ida (Idadorable)

It´s not easy Love.. :)

it will be alright!

2009-09-23 @ 17:37:47
URL: http://idadorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0