I wanna I wanna

Vaknade med ett ryck inatt av ett jäkla oljud, trodde någon borrade och hade sig. MEN Jag kunde andas ut när jag upptäckte at det var Täna som snarkade. UNGE. haha

Jag är ty vuxen nu. Lite vuxen poäng till m ig som fixat internetbank, bankdosa och vuxen VISA. GO MArtina, GOOOO :) Plus så har jag ju en dammsugare.
Idag var jag hos optikern också, ja jag valde en ny optiker (finns massa att välja på i Växjö, geee.)
NU ska jag bara välja bågar också. Wie wie.

Plus så ordnar jag och Anna lite, eller vi kollar upp. Detta gör vi med en sjuk träningsvärk efter Body Pump och Box. PLus så gick jag en runda med Emma. WIE.
Nej nu kallar jobb, tjipp tjopp tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0