drum durm

Okej. Hej!
Sista kvällen i Sverige på ett tag. Har allt en liten klump i magen.
Sedan jag slutade på Palladium har  det varit fullt ös.
 Tror jag ångrar det lite, hade behövt bara vara.
MEN, vi lever en gång och då ska man fan ta vara på det så gott det går.
 Hunnit träffa folk, dock har jag varit smått disträ för det är mycket i hjärnan nu. 
JAG FLYTTAR TA MIG FAN TILL NORGE OCH MITT LIV ÄR EN RESVÄSKA!
 plus en väska med korv i.  
Antar att jag kommer börja lipa imorgon när jag säger hejdå till mamma. jäkla lipsill.

ÄR det överhuvudtaget värt att gå och lägga sig? lär ju inte kunna koppla av iaf.
ÅH TJENA: allt kan gå åt helvete. 

nej nu är jag fan trött.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Allt kan gå åt helvete, men allt kan gå vägen också. Glöm inte det Martina-min. Å för den delen, du har mer koll än du tror och risken att Norge skulle bli något annat än en succé är lika med NOLL :D



Ta hand om dig min vän, puss <3

2010-08-27 @ 00:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0