JAG SKA DÖÖÖÖÖDA DIG

en vecka sedan jag fyllde 20, crazy shit. vid den här tiden höll nog min fylla på att börja. Eller nej jag var nog ganska packad här.
dagen var super anyway. mammsen och pappsen sjöng lite fint, på jobbet kom fina Emelie och sjöng plus gav mig paket, Thessans kiddo sjöng i telefonen för mig, Anna följde med när min systemet oskuld försvann PLUS gav mig en väldans fin ring <3, finfina syster kom och det blev maaat, Bästa Jenna avlöste och helt plötsligt var  TÄna och Ida här?! Sedan kom Lovisa och Emelie en sväng. Hej vad fest det blev sen när jag hittade bas och högtalare!
Jag var yr, yr som fan. Full, full som fan. Jag dansade? Gjorde jag, eller ramlade jag runt? Hej hopp minnesluckor!

However, badade i en bassäng. det var ju trevligt och nu såg jag världens största jävla spindel på mitt golv!

Ehm okej. Nej det slog mig nu att jag faktiskt kan gå till systemet imorgon och köpa dricka till mig själv. utan planering. GÖTT!
Skiter fullständigt ifall någon höjde ögonbrynen åt mig och suckade omogen. man fyller bara tjugo en gång så är det med att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0