there's a danger in loving somebody too much

jag säger rääääääääääääm. FAN VAD DUKTIG JAG ÄR SOM HJÄLPT EMELIE FLYTTSTÄDA IDAG.
Min lön består kanske utav en kebab om hon inte glömt bort mig. Annars blir det mackor till middag. Wöööh.
ska ta mig sören kötta in mitt cv imorgon. JÄPPPP käpp.

för den delen. jag säger hej hej hej hej hej. Jag är alldeles för pratig för att inte ha ett jobb. tjöööötar sönder Regina när hon kommer hem ifrån jobbet och egentligen behöver sova haha eller när jag kommer till hennes jobb och stör.
MEN jag gillar det, deeee gör jag.
har t o m börjat läsa en bok på norska. det är lite svår.

hej-jag-har-unget-jobb-och-för-mkt-fritid-så-jag-tar-kort-på-mig-själv-i-en-säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0