those lost summernights

sista flyttlasset gick i förrgår. Tycker nog det var mer än vad som var väntat faktiskt.
Hela huset är fullt med mina grejer, stackars mamma.
Släppte ut den äckliga spindeln, hade inte hjärta att döda den (eller mod) howeeever, nu är jag en god människa. Det enda jag kan åka dit för är djurplågeri antar jag.

För övrigt har jag bakat, bakat, kokt potatis, donat, tvättat och allt mög inför idag.
och vad ska jag göra idag? BAKA ÄNNU MER!

men jag har en liten jobbig känsla i magen som inte går att sätta ord på. Vet att den uppkommer för att det inte är någon röd tråd i maten, kakorna, efterrätterna. JAG FÅR PANIK!
MEN, jag orkar inte bry mig just idag.

Fin kräftskiva igår med underbara original och sjukt jäkla mycket mat. Fint det.<3


och lite balbild på det, tjipp tjopp tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0