chocolat

1:a december, det är som ett hat mot oss nötallergiker när barnen drar fram sina chokladkalendrar. Man ser hur de lyser upp och hur de planerar att "glömma en dag så de får mer en annan".
Vad har jag fått dessa år? Antingen en stor godisbit eller en sketen skumtomte för samma pris som en kalender (blir ju mkt godis med tanke på att kalendern ligger under 10 riksdaler).
För det ger ju mig EXAKT samma känsla som de glada nötätarna. naaat.
"spår av nötter" gör allergikernas mammor vettskrämda.
tack

borde kanske göra mig en egen julkalender, vara lite pysslig? too late.


Kommentarer
Postat av: Kim

Hahahaha du gav mig just kvällens skratt! <3

2010-12-03 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0