We do it in the dark, with smiles on our faces.

Har jag berättat att jag redan druttat på ändan i halkan? Cyklade till Jenna, kom fram. Hälsade på PO. Helt plötsligt känner jag att cyklen snurrar runt, är ett varv upp i luften. Jag hamnar på marken. Är tyst, sen börjar jag asgarva och då börjar PO garva. Sedan blir jag tyst, sen asgarvar vi igen. Hej snö! Fick blåmärke på knäna, såklart.
Sedan var det efterfest hos Nille i lördags. Vi var fulla och jag trissade upp Chrisse. Det måste jag ha gjort. helt plötsligt hugger han tag i mig under armarna, drar mig mot dörren. jag skriker! hjälper de andra nötterna mig? Icke då! Sedan öppnar han dörren, drar ner mig för stentrappan och mular mig. den jeeevlen! har lite blåmärken efter det med! Förtjänar nog det, får sluta vara så stissig.



För övrigt är jag sjukt taggad nu! dock lite besviken på att spacklet behöver typ 24 timmar allt som allt att torka. Geeeek. Känns som att helgen kommer bli fet. Snälla koffein, åk ur min kropp nu och låt mig somna i mitt underbara flanellpåslakan! : )

Kommentarer
Postat av: mariiga

hahaha, du är ju helt sjuk i huvudet!

2010-12-01 @ 14:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0