.

har så jävla ont i handleden så jag nästan börjar böla.
 Doktorn bara: gör det ont när jag gör såhär (vrider handen rakt åt helvete)
JAAAAAAAAAA DET GÖR asONT! Aj *snyft*
lite kortison skulle hjälpa sa de i måndags. Gjorde det det? känns det bättre nu? nej för nu bryter jag nästan ihop när jag råkar vrida/slå i/whatever som gör ont, jävla handled. jävla mög. jävlar i att jag behöver operera.
Tycker mer synd om jenna, men jag tycker lite synd om mig också. faktiskt.

Fin dag med fina vänner.
fast irriterande dag. frustrerad dag.
NÄR FAN SKA FOLK VÄXA UPP OCH INTE HA SERIÖSA DISKUSSIONER ÖVER SMS?!
det ger mig dille, orka ens svara tillbaka, vara elak tillbaka. vad tjänar det till? seriöst. Lågt beteende.
Nej större (allvarligare) grejer än "jag kommer lite senare till dig, när är festen" tar man face to face, sms är FEGT och jäkligt missuppfattande. fattar folk det?
japp, detta är mitt hat till sms.
just det, omoget,b a r n s l i g t.

nej jag och min onda hand ska lägga oss nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0