This is it

funderar på att slänga mig i kategorin sämsta syster.
jonte fyller år idag, jag och frida köpte present i eftermiddags.
Är faktiskt helt okej dåligt. Dock har jag pysslat ihop ett grattiskort till honom.
Sjukt fult med myror och mög, men det får duga.
jag har fått klistra och klippa lite iaf. Eller var det klippa och klistra?
Nämnde jag att han fyller 13? ja, jag är dålig.

för övrigt är jag förvirrad, tycker allt försvinner hela tiden.
Vart är min iPod, hade behövt hitta den nu. Förra veckan försvann mina skor. hur lyckas man?
(tur att de inte försvann helt, mamma hade lagt dem i ett skåp. Varför liksom?) 
gillar inte att jag tappade bort mina vantar när jag gick i Malmö förra vintern. FUCK

Har kollat ikapp DHW 6, kunde nte slita mig inatt så 02,30 kvävde jag kuddarna. Gytt.

haha just det ja, gick inne på Nya Partaj i Växjö, det är ju halloween grejer och sånt mög nu ju. Vem tror ni går runt och är sjukt rädd inne i butiken och blir skrämd utav grejer som hänger i taket? JAG, mög.
Sånt här gör en glad, Anna, höstväder, Hbg hamn och Espresso house

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0