hepphepp

Det är alltid lika kul när man trycker på bussens stoppknapp och den inte stannar. Man känner sig lite smått som en idiot; redo med väskan i högsta hugg att gå av bussen. nehe. Ja men då trycker vi för nästa hållplats då. Hepp. Han ville inte stanna där heller. Då kommer detta patetiska; ursäääkta mig? 
fjanteri. Fick gå extra långt idag och det var kallt. faktiskt.  Just det ja, jag fick hoppa av mitt på vägen.
Vart var chaufförens hjärnceller idag? På semester på Lanzaroteeee!

tjena. 
Nyttig vecka hej hej hejdååååå. (vi har ju gratis godis på jobbet, hehe)

en av lastbilschaufförerna kom precis in: sniffsniff, gud vad det luktar banan härinne!
jag: hehe, ja jaså det gör det?
(j bad mig att lägga undan frukt så att vi kunde ha ordentlig fruktstund imorgon, tihi BUS, så all frukt är under ett papper vid min dator tehehehihihihi busigt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0