I know I like it

biljetten är fixad, väskan är packad. nästan. Jag har inte lagt i allt än(tror det är för att jag då får reda på att allt inte får plats) för jag håller hoppet uppe tills imorgon. Våld vare! jag har fjärilar i magen, så underbart, dessa dagar har helt klart potential!
påminn mig att köpa rakgrejer i ullared för det kostar ta mä fan skjortan på ica och alla andra ställen.

tack vare urinvägsinfektion (gud så kul) så försvann några härliga semesterdagar i början. Men jag tror vi tar igen det nu! Kvalletid i götelaborg med min underbara räkjäkel, spontanfyllor, minitrippar, kvällshäng och underbart folk överallt.
bada, ja, bada! jag älskar det MUMS!

Augusti har precis börjat och jag känner att detta kommer bli en helt underbart hektisk månad.
detta är med stor sannolikhet mitt sista blogginlägg som 20-åring.

peace und löv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0