eeeeeeeeeeh.

Tisdagen började ju bra. Pratade med en chaufför på måndagen (han vägrade ju gå och man får ju vara trevlig). Så när han kommer in på tisdagen slår han sig ner bredvid mig och frågar ifall jag inte är sugen på att festa en helg.
-eeeöööö,hehe. Mja, jag åker ju hem på helgerna för att träffa min familj och vänner....... (halvlögn)
tystnad.
-Ja jo man vi kan ju komma till dig? En annan chaufför(namnges icke) gillar också å festa.
-ja jo det är ju också en idé.. men jag har nog ganska fullt upp.
- ja man vi kunde ju kanske hitta en fest? eller bara käka, snacka och dricka.
-Mmm... nu måste jag ut till J..eh.... mm. 

Envetna jävel, han traggade på bra mkt längre om detta. Orka med sånt en tisdag morgon.

De andra bara garvade när jag berättade om det.

Så hur dissar man en människa snällt.. För jag är kass på sånt. rent ut sagt värdelös.
Därför undviker jag att vara på kontoret när han kommer in OCH undviker ögonkontakt.
sen är jag ganska tyst..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0