one day you'll understand

Mjodå visst fick han mersmak.
jag sa,: skaffa dig en nalle så du har något att klämma på.
Han sa;du är min nallebjörn.
AAAAAAAAAAAAAAA. pänik. måste sätta ner foten, brutalt.. fast på ett trevligt sätt.
Howeeevah.
Sjukt meningslös dag på jobbet idag. Har nog faktiskt allt som allt lagt max 1½ timme på seriöst arbete idag. Jag åt för att tiden skulle gå, inte för att jag var hungrig. Då är det fan illa.
Kom inte heller ihåg inloggningen till mitt youtube-konto så att jag kunde lyssna på mina listor.
Så jag skapade en ny bara för att kunna göra listor.
MEN HITTAR JAG KNAPPEN DÄR MAN LÄGGER TILL MUSIK I SIN LISTA? 
nej såklart inte.Nu har jag en lista, fast inga låtar. bra brabra.
 sjukt jävla onödigt arbete när det inte funkar......................

Nej men jag är sugen på att åka skidor och att åka till skottland med villepill. :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0