PUMP IT UP

paniken som uppstår när Martina går överjärnvägsspåret och den där börjar tuta om att tåg kommer.
Jag sprang..och skrek. Mamma blev orolig. imorse hoppade hjärtat upp i halsen på mig(går det?) när jag kom precis under den dära saken och den började tjuta. GOD MORGON JA!
Kommit fram till att herr motorik och fru koncentration inte funkar bra när jag är på Body Pump. Ett tag var jag glad att hon inte sa något till mig, att jag gjorde fel vill säga.Fast sen slog det mig att hon  nog såg mig som ett totalt hopplöst fall. Ajja, sjuk träningsvärk i benen lär jag ha imorgon. GÖTT ELLER?
Sjuuukt kul på jobbet. TG (tuggummigänget) rule. 
  Nu ska jag joina annipanniliten. nightie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0