look how you act with them. psycho freakin'

smått irriterande att klockan ringt sju, åtta och så för att jag ska ut och springa. Gör jag det då? Makar jag mitt feta arsle ur sängen och springer på morgon? Klart som fan att jag inte gör. Jag snoozar. Hur dålig karaktär får man ha på en skala?!
Tänkte: aa men om jag är i Växjö och bor så nära sjön. DÅ DÅ springer jag, finns ju ingen anledning till att inte göra det? Sure bacon. Jag köpte ett vitlöksbröd istället för rundan nu på kvällen. Vad ska jag skylla på? jag kom hem sent, var tvungen att äta. Sen upptäckte jag hur trött jag var. Nej Martina, SKÄRP DIG!

inte blir det bättre av att lillchefen hade bullar med sig igår, att en chaufför hade med sig tårta idag (sjukt god!) och att jag fick ett gäng kakor av Emelie. Tur som satan att jag lämnade kvar dem på jobbet, då får vi ju fika imorgon ;) bättre än att ha dem i lägenheten iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0