standing where you left me

igår fick jag mitt absolut mest oväntade samtal detta året. Ett gammalt ragg hör av sig för
att be om ursäkt för att han inte hälsat trevligt nog på Granada.
Han hade tydligen dåligt samvete för det då jag å andra sidan ser Granada som tja, Granada.
Mannen ville se hur läget var och hade tänkt på mig. OCH, kors i taket, han hade flickvän och bodde tillsammans med henne. Jovisst, det sa han innan jag hade sagt h-e-e-e-e-e-ej. Killar gillar tydligen att trycka upp det i ansiktet på en, är inte första gången direkt. Vet inte hur många gånger det nämndes under samtalet.
För  att sedan fråga: har du pojkvän? Eh, nej jag är en sorglig singel som bara är kompis med killar för jag vill tro att det ska vara så mycket enklare. Med andra ord, jag lever själv. Har ingen att älska som bara kära kan men värdesätter de fina jag har i mitt liv. TACK.FÖR.ATT.DU.FRÅGADE.
As I care, kärleken är inget man letar efter, den bara kommer.
Det är som att vinna på Triss. Plötsligt händer det.

one day I will love someone, and that someone will love me.



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja säger då de.. dessa pojkar.

Ja firar två år som singel 8 April istället;)

2011-03-10 @ 09:50:13
Postat av: Martina

haha ja jag vet. Lite komiskt. Inte för att jag bryr mig men alltid likadant. Sedan visar det sig att deras förhållande inte är sådär bra ändå.. Men, jag är glad för deras skull såklart :) att du orkar hålla räkningen! göll.

2011-03-10 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0