this is the part that noone is mention

jag sa till en chaufför att han var skitig om händerna. det var kanske inte så snällt så nu har jag dåligt samvete.
men å andra sidan så ville jag inte att han skulle ta i min kakburk med sina skitiga händer, därför gav jag honom kakan men lät de andra chaufförerna ta sin egna kaka.
Han luktade faktiskt ganska illa också.
Många chaufförer luktar illa och är jätte skitiga. Det är lite ofräsch.t.

jag borde nog inte ha sagt något utan ha smygit kakan i handen till honom. Mja, det hade nog inte funkat det heller..
-ojojoj, titta vad som kommer flygande till dig, en liten kaka!

haha neeeej.


Jag vill också gifta mig nu och då vill jag att http://mikabellas.blogspot.com ska ta mina bilder.
UnderbarA foton!
ett utav min kusinkusins bröllopsfoto, gorgeous.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0