you're not me

faktum är att;

  • bakishäng är sjukt underskattat
  • dagen blir mer ordinär om man startar den 04,20
  • att sova de där 2 h mellan Lund och Växjö är optimalt

 

vi har en fruktkorg på jobbet. En chaufför kommer in: "jaha Martina, har du ätit några bananer idag? de är nyttiga och bra!" "njaa, har hållit mig till clementinerna idag." "jaså, gillar du inte bananer?" " haha nej jag har inga problem med bananer, det är gött!"
chauffören börjar fnissa. Jag börjar fnissa. hahahaha. bara för att det är måndag.

sedan kommer en annan chaufför in och bara drar av en radda. Tror han känner mig alldeles för väl och mina s k förehavande.
-om jag behöver ett svar? Du ser väl det i hennes ansikte.
boomchaaakabooom.

igår var det breaking benjamin för hela slanten. mums, hey memory lane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0