bake a caaaake

jag var taggad på min tårta. kändes sådr underbart fluffig, smeten, sen smeeeet den. haha nej men. den lät nice. sedan frågar mamma om ja  har koll på tårtan. OCH när någon frågar så sätter de mig ur balans FASTÄN jag har koll.jag öppnar ugnen och kollar läget. Nu är min tårtbotten ihopsjunken. jävla mög. fan vad irriterande!

Mamma håller upp ett par trosor: är de här använda?
jag: jaaaao.

hennes ansiktsuttryck! det är obetalbart. Som jag garvade. hahaha. Självklart var de inte använda, jag hade bara ångrat val av trosor och glömt att lägga tillbaka dem. mamma påpekar att detta inte är okej. speciellt om föremålet hittas i hallområdet ^^

woopsie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0