10

så jag har bestämt att jag ska ha ett födelsedagskalas. För det är skoj. För det är mysigt. Det tycker inte jackieboy för han kommer vara jetlaggad, han gillar det lika mycket som att träffa hela min släkt i det bakistillstånd han komemr befinna sig i helgen därpå. Stackarn, jag gör inte livet lätt för honom :')
Förhoppningsvis bjuds det på fint väder. Förhoppningsvis bjuder jag på god mat, tårta och lekar. 
Mamma frågade hur många jag skulle bjuda. Den siffran jag tänkte mig blev det långt ifrån. Dags att skala ner. 
Födelsedagskalas är ju inte världens grej, inte om de är en måndag. Typ måndagen den 6:e. 
För övdrigt så myser jag bra till Laleh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0